Zero.


Pagi tadi aku keluar. Jalan jalan sekitar KL. Dan pagi tadi juga aku keluar rumah, jalan jalan sekitar KL, tanpa otak. Aku sengaja tinggalkan otak aku dalam bilik. Saja bagi dia rehat. Tidur puas puas. Dan aku rasa aku okay tanpa otak. Sebab tak banyak perkara atau benda yang perlu aku fikir dan takkan ada flash back flash back yang datang dan bikin aku down, buat muka monyok bila minum kat Starbucks. Macam perempaun lari merajuk dengan boyfriend sebab boyfriend dia tak bagi Prada untuk birthday dia. So yeah, aku akan buat benda ni berulang-ulang. Korang patut cuba. It's fun!!

4 comments:

Hafriz Mohamad said...

yeah! sronok jugak klau jln2 x bwk otak.. rasa ringan jer kpale...hehe

Syaza Shaker said...

Zombie jugak kau ni ya.Haha !

Double A said...

Macam seronok jugak keluar jalan jalan tanpa otak . Hehe :)

Nurarnida Sabrina said...

lbih baik mati sbntr